Kolik zaplatím za dopravu?

Na BritPie.cz platí jednotné dopravné ve výši 89 Kč a platí pro veškeré druhy dopravy, které nabízíme.

Všechny produkty v naší nabídce si můžete nechat doručit na svou adresu, některé také na pobočku Zásilkovny.

K uskladnění našich produktů využíváme více skladů a navíc část produktů necháváme vyrábět na zakázku, může se tedy stát, že objednané produkty k vám dorazí ze dvou či více různých míst, dopravné se tím však nenavýší.

Prostřednictvím BritPie.cz momentálně doručujeme pouze v rámci České republiky. 

V případě, že máte zájem o doručení do dalších zemí světa, navštivte náš obchod na Etsy, kde nabízíme dopravu zdarma i do dalších zemí světa: BritPie.etsy.com

Mohu si nechat zboží doručit do výdejny Zásilkovny?

Ano, u některého zboží tuto variantu nabízíme. Jestli můžeme vámi vybrané zboží doručit do Zásilkovny, se dozvíte, až zboží vložíte do košíku a přejdete k pokladně. Na pokladně se vám totiž zobrazí veškeré varianty a možnosti doručení a platby za zboží. Informaci o možnostech doručení také zveřejňujeme v popisku každého výrobku.

Nabízíte dopravu zdarma?

Ano, dopravu zdarma na BritPie.cz nabízíme při minimální objednávce ve výši 1.700 Kč.

Nezapomeňte se také přihlásit k odběru našeho newsletteru, zašleme vám kód, který zlevní celou vaši objednávku o 5 %. Pro odběratele newsletteru také čas od času pořádáme slevové akce na různé produkty.

Účtujete si poplatek za balné?

Balné je u nás zdarma. Protože chceme udržet ceny za vyexpedování zásilek co nejnižší a zároveň se snažíme smýšlet “zeleně”, občas balíme naše produkty do recyklovaných krabic. Trochu tím pomůžeme naší planetě a zároveň tím dáme nový život kartónu, který by jinak putoval na skládku. Nemusíte se však bát, že vám zboží dorazí v ušmudlané a umaštěné krabici. Krabice jsou vždy v perfektním stavu a několikrát zkontrolované, zpravidla se totiž jedná o obaly, ve kterých nám náš dodavatel doručil to samé zboží do našeho e-shopu.

Za jak dlouho budu mít objednané produkty doma?

Produkty, které máme skladem u nás, odesíláme zpravidla do 2 pracovních dnů, někdy i dříve. Některé produkty však máme uskladněné přímo u jejich výrobce, proto je u nich potřeba počítat s delší dodací lhůtou. Lhůtu dodání od nás budete znát již v době objednání produktu, protože u produktů s delší dodací lhůtou je uvedeno, za jak dlouho vám je budeme moci doručit. 

Počítejte prosím také s tím, že v exponovaných dobách (zejména kolem Vánoc) se avizovaná lhůta doručení může trochu prodloužit z důvodu enormní vytíženosti dopravců. 

Pokud na doručení zboží velmi chvátáte, sháníte třeba dárek k rychle se blížícím narozeninám, napište nám to do poznámky a my vaši objednávku odbavíme prioritně.

Prostřednictvím kterých dopravců doručujete?

Dopravce, se kterými spolupracujeme, vybíráme zejména na základě ceny, za kterou dokáží naše produkty dopravit k vám domů. Zpravidla využíváme služby České pošty, Zásilkovny a GLS. Pro dodávky ze zahraničí pak DPD.

Ke každé vyexpedované zásilce od nás obdržíte číslo ke sledování. Prostřednictvím tohoto čísla si pak můžete zjistit, kde se vaše zásilka momentálně nachází a kdy bude s největší pravděpodobností doručena. 

Jakým způsobem mohu za produkty zaplatit?

U všech produktů je možné využít platbu kartou nebo bankovním převodem. U některých produktů nabízíme také platbu na dobírku. Pokud bude platba na dobírku u vaší objednávky možná, objeví se vám tato platební varianta na pokladně. Platba na dobírku je zpoplatněna dodatečnou částkou 59 Kč. 

Platby kartou probíhají přes zabezpečené šifrované rozhraní společnosti Stripe. My k těmto detailům nemáme přístup, a nemůže tedy nahlížet do vašich karetních údajů.

Platit u nás můžete buďto v českých korunách, anebo v eurech. Přepínat mezi měnami můžete pomocí záložek na pravém okraji webové stránky. Záložky jsou označeny jako CZK a EUR.

Co když mi zboží dorazí poškozené?

Pokud je zřejmé, že k poškození zboží došlo při přepravě, sdělte to přímo kurýrovi a zboží nepřebírejte.

Pokud je obal nepoškozený, avšak zboží uvnitř dorazilo rozbité, dejte nám prosím co nejdříve vědět, nejlépe na info@britpie.cz. Moc nám pomůže, pokud poškozené zboží také nafotíte, vše pak spolu rychle a, troufáme si říct, i k vaší spokojenosti vyřešíme. 

Doručíte mi zboží i do jiného státu?

Ano, ale pouze prostřednictvím našeho sesterského obchodu na Etsy: BritPie.etsy.com

Vybrat měnu: